QUEDA'T

Et diria
queda't
aquesta nit
amb mi

però això és casa teva
així que si em dius
queda't
aquesta nit
amb mi

només una vegada
només mirant-me als ulls
una vegada

queda't
aquesta nit
amb mi

sense cap protocol
sense obstacles ni excuses

només

queda't
aquesta nit
amb mi

jo et respondria
només una vegada
només mirant-te als ulls
una vegada
sense cap protocol
sense excuses ni obstacles
sense perdre un instant
una paraula

només una paraula
i passaria
aquesta nit sens lluna
aquesta nit sencera al teu costat

només si tu em diguessis
queda't
aquesta nit
amb mi

només una vegada
només mirant-me als ulls
una vegada...

Jordi Cienfuegos, L'àngel de la guarda és un mim que es diu ombra

4 comentaris

  1. http://reflexionsicrtiquesdunestudiant.blogspot.com/

    molt boniques les teves poesies. m'agradaria entressis al meu blog

    ResponElimina
  2. La poesia més encertada en el moment més adequat...

    Un petò

    ResponElimina
  3. Quedat aquesta nit amb mi. On són els teus ulls? No els veig! :)

    ResponElimina
  4. Són al flickr a mà dreta, anònim! I miren cap al fotògraf que ja fa una temporada que fa "publireportajes" ;)

    L.

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall