VEO VEO

Avui és dia de regals. El meu fill me n’ha fet el primer: un bocí de matí preciós, tot adornat amb rialles, pessigolles i paraules del “Veo veo”. Aquelles que seran les seves noves joguines dormen sota el paper de colors, ben amagades, esperant que arribi la nit. I, mentre els seus ulls petits es van omplint d’impaciència i d’il·lusió nadalenca, jo m’atabalo perquè els meus petons, juganers, no es deixen embolicar. I encara no he trobat una caixa prou gran on encabir totes aquestes ganes d’estimar que tinc a dins. Avui és dia de regals. De fet, com cada dia, en despertar.

Veo veo... ¿Qué ves? Un Bon Nadal.

3 comentaris

  1. bitxo..
    un cabasset de petons dolços...
    Bon Nadal.
    ;¬)**

    ResponElimina
  2. Entre follets i nans ens anem fent més grans...
    I quin millor regal que un Bon Nadal?

    :-)

    ResponElimina
  3. Bons petons! de fet sempre són bons :)

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall